Fixat

Nu har jag börjat fixa lite smått på min bloggdesign. Är inte helt nöjd än, men det kan inte bli sämre. Ska bara få ner PS och få det att fungera, sen kanske jag kan fixa till en lite bättre header.

Borde leta lite adresser när jag ska skicka julkort. Vet att jag kanske har adressen hemma hos mamma, men inte riktigt exakt var..

Känns skönt att de har ändrat i schemat i den kommande kursen, så nu har jag handledning fram till kl12 den 22a december. Skönt! Då hinner jag packa i bilen och allt, utan att få någon rest eller så för att jag sticker tdigare. Så då är det bara 19 dagar kvar, sen är jag på väg hem. Mys!

Nej, nu ska jag leta bilder till ex.uppgiften. Sen blir det att tvätta.

Ha det!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0