Inte tip-topp

Usch. Steg upp för en timme sen. Är grymt trött och känner mig inte helt 100. Har mått lite konstigt sedan igår kväll.

Hade tänkt köra till skola idag, men eftersom det har bokstavligen vräkt ner snö under gårdagen, så vet jag inte med den saken. Får gräva fram bilen lite senare idag när jag har kommit från skolan. Så det får bli att cykla (om jag vågar).

Idag ska jag också försöka få lägenheten städad och alltidng packat. Har tyvärr en hel del mat i kylen som borde ätas upp. Vet inte om det klarar färden hem från Sundsvall. Så ikväll lutar det nog mot att frossa.. Haha.

Nu ska jag torka håret, sen bär det så småningom iväg mot skolan.

Ha det!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0