Monki

Nu har jag det! Igår när jag gick i Birsta och kollade på kläder och annat så kom jag på varför jag nästan aldrig kommer ut med något från Monki. De har ju rätt snygga kläder och så, men det är först när man ser kläderna på någon annan som man ser hur kläderna verkligen ser ut.

För när jag går på Monki så får jag nära på epilepsi (jag har inte elipepsi vanligtvis) eller nära på att utveckla det. För det är speglar, hemska färgkombinationer och hemsk musik. Det är då som jag har svårt att koncentrera mig på själva kläderna. Och när jag inte orkar kolla efter noga, så blir det inga köp.

Enda gången jag kom ut därfirån med något hade jag Matte med mig som hjälp och stöd.

Ojoj. Nej, nu ska jag nog gå och knyta mig. Har praktisk tenta imorrn 9-13.

Ha det och godnatt!

/T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Nä "elipepsi" har väl ingen... Förutom Matte då som hatar Pepsi. :P Kram

2009-12-11 @ 17:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0