Nacksta, igen

Har funderat en del på hur jag tycker om att bo här uppe på kullen/Nacksta. Och nog är det mer och mer helt ok. Jag börjar nog trivas en del. Visst är det lite utanför stan och nog skulle det vara trevligt att bo lite närmare skolan och stan. Men, samtidigt. Då skulle jag få en mindre lägenhet till samma hyra (om inte få mer i hyra, tex Förrådet går på 5000kr i månaden).

Men en sak som inte är så kul är att lite nu som då stänger de av vattnet, som imorrn mellan 8 och 17. Jättekul! Men, som tur är så är jag i skolan under dagen, så jag får klara mig. Detta resulterade i att jag fick hoppa genom duschen nu på kvällen inför morgondagens kundmöte.

Ska bli intressant med kundmöte! Vill se hurdan profil de har sedan tidigare.

Nej, nu ska jag nog krypa isäng.

Ha det och godnatt!

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0