Snälla människor

Var iväg och fixade min bil idag. Hade dem att byta en lampa och visa mig hur man byter lampor. Är mycket imponerad över hur smart det är gjort i min bil! Fick riktigt ställa dumma frågor och få svar på allt. Inte helt illa. Var snällt att han även lyckades fixa min cd-spelare och få ut alla skivor, OCH att den fungerar igen. Så nu är jag glad!

Något som min mamma sade när hon var här är hur snälla och vänliga människor är här uppe i sverige. Inte snorkiga som vissa i huvudstadsregionen kan vara. Och den här killen/mannen/karln på Ford var hur snäll som helst. Överlag finns det rätt många trevliga här uppe. Vilket gillas starkt!

Idag har jag handlat så gott som alla kvarvarande julklappar. Har bara en kvar, men den får bli en annan dag. Ska fundera på vart jag hittar den. Så ikväll har jag legat på golvet och börjat slå in julklappar.

Ikväll blir det glögg och film.

Ha det!

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0