Hemma igen

Så, nu vad jag hemma igen. Borta bra, men hemma bäst! Fick sällskap på vägen hem av Anton. Kul!

Ska bli skönt att få sova i egen säng igen, inte för att det är något fel på Mattes, den är bara lite liten för två pers. fast, lite tomt kommer det nog att vara inatt. Men, på fredag kommer han hit (är det tänkt iaf), så då är jag inte lika ensam.

Helgen har varit bra. Filmen i fredags var bättre än vad jag trott. Morgan Pålsson är inte direkt min favorit, men helt klart värd att göra en film på. Helt klart sevärd! Några goda skratt fick jag nog. Har även inhandlat lite nytt till garderoben. Lite till att ta på sig till vardags och lite till då det vankas besök till stadshotellet. har även varit via IKEA och fyndat.

Imorrn är det skola, har prep kurs inför skrivningarna. Ska upp till 9.45. Inte så farligt tidigt. Sen träning på kvällen. Nice.

Nu ska jag sova, godnatt.

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0