Bil

Så, ja trippen till Sverige resulterade i inget besök på grönan pga regn. Men däremot kom jag hem med en bil. En Ford Mondeo. Så igår körde jag iväg min gamla bil till skroten och avreggade den. Fick hjälp med att ta bort registerskyltarna. Måste tipsa om att en besök till Jägeströms skrot innebär ett minne för livet. Man måste uppleva det!

Så nu står det en fin, röd Ford på gården. En bil som jag kan lita på. Finally!

Idag är det studentdags för några. Känns konstigt att inte vara på Dimissionen (har varit 3 år i rad). Men vi var och dansade på sjömansskolans avslutning istället. Gick sådär. Kändes lite konstigt att göra PartyPeople i ett ljust rum. Men, det gick. Hade tänkt åka ut till Madde och gratta henne till studenten, men jag vet inte var hon bor.. Så, tar det ikväll istället. Om det blir utgång. Vet inte än. Ska höra med Mie.



Från förra året då jag och Malin fick åka Mustang till Nautical. Inte illa det.

 
Min snygga skylt från förra året.

Nej, nu ska jag börja bege mig mot stan och tömma bordet på Bettans. Ha det!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0