Doften av nybakat

Doften från mina bullar sprider sig runt i huset. Doftar inte helt illa. Visserligen doftar det inte hallon, men nära på. Suget blev för stort, så jag slängde ihop lite deg idag när jag och mamma kom hem efter en runda av ärenden. Så nu finns det några bamsebullar här hemma hos mig. Namnam



Degen blev lite större än tänkt..



Några "råa" bullar går från "lagom" till...



...giganter efter en stund i ugnen. Mmm..


Har även handlat en bukett rosor åt mormor som jag ska kila upp med när jag far härifrån. Riktigt fina, nästan att jag vill ha dem själv. Haha. Nej, mina från uppvisningen i söndags håller sig än.

Blev trött av att baka, om jag skulle ta en liten lur? Jepp

Ha det!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0