Flytta in!

Aaah. Förbannar mig själv för att jag gick in på biancos hemsida. Inget som jag borde ha gjort.. Mina drömtossor finns fortfarande kvar. Finns bara en sak att säga; FLYTTA IN HOS MIG! Gärna gratis och fraktfritt. Helst inom 24 timmar. Ehe. Tyvärr går det ju inte så fort och bra..

Dels har jag fortfarande skor i min garderob som är oanvända från usa (ska användas i sommar!) och sen så har jag fortfarande skavsår. Så jag ska nog allra minst klämma på mig ett par jättefina, jättesköna, lagom höga, pumps. Men jag ska ju på en konfirmation i juni (jobb) och då behöver jag verkligen ett par nya pumps till! Tror tyvärr inte att det är en förklaring som håller om jag ska försvara dem inför min mor (och min syster)



Sådärja. Mm..

Nä, nu ska jag sluta dregla över datorn och laga lite middag istället.

Ha det!

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0