Födisdag

Usch. Har svårt att osmna på kvällarna igen. Förstår inte, kom hem från USA med knappt någon jetlag, men när jag kommer hem från Uppsala och valborg (som mest blev att sova) då är jag helt på fel. DÅ ligger jag sisådär 4 timmar efter. Sådär mitt-i-raden igen.

Med detta i bagaget gjorde morgonen lite sisådär småtung, fast kul ändå. Steg nämligen upp lite före 7 imorse. Allt för att hinna sätta på kaffe, hissa flaggan, lagar frukost och gratta mamma, INNAN hon själv hade masat sig ur sängen. Men det lyckades! Vi har som tradition i familjen att när någon fyller år/morsdag ge kaffe på sängen och paketen på samma gång. Tror mamma blev glad över mitt fraktgods. Haha

Har jobb på TV ikväll igen. Är sådär sugen. Vet vilket liv det kommer att vara, men det handlar om 60 min (max 70) och det kan jag överleva. Plus att jag har rösten att säga till om det behövs. Ska komma ihåg att ta hem färgerna därifrån om jag ska börja med mina arbetsprover med seriöst. Vet på ett ungefär hur jag ska göra. Har haft tid att skissa när jag vara "over there".

Pratade med Kalmers idag, fortfarande inget gjort på min bil, men troligtvis ska jag få den till helgen. Äntligen! Slipper jag känna mig som om jag är 17 igen.. Ja, jag vet att jag har både en cykel och ett par ben (och ett par inlines), men det är ju så långt att cykla (hur orkade jag cykla ut till Flaka när jag var 14?! Än mindre på jobb varje dag?!)

Ska höra om det bli Skag till helgen något. Skulle sitta fin-fint! Lite grillning och skitsnack. Måste höra med Mie om hon och Juanco ska till Tumba eller inte (om jag ska vara barnvakt till Lill-Erik eller inte, haha). Men om det blir av ska det bli Fiat och Bombastic-maskinen med!

Tänkte bjuda på några bilder från gårdagens uppvisning.





Det här är från "Hope there's Someone", märks kanske att vi inte är så tighta än, men gillar Kimberlys hopp (hon längst fram i mitten på bilden)



Här är början av "PartyPeople", "I'm Victoria.." Körde lite teater innan vi började själva dansen, vi lekte Gladiatorerna.

Nej, nu ska jag hänga tvätt, sen ladda lite smått inför att jobba. Ha det!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0