Inspiration?

Uäck! Har ingen alls inspiration just nu. Känns som om jag mest tvingar fram det här nu. Blä! Borde gå till bibban och låna två böcker också. Men. Lat som jag är.. Hmm. Nåja, har iaf kommit en bra bit på väg med min poster. Tror jag.. Men än finns det mycket kvar!

För övrrigt var gårdagen sådär. Grymt nervös när jag åkte och besiktade. Kunde inte sitta still på Motorfordonsbyrån, syrran fick lugna ner mig över telefon. Och nog gick det som jag trodde, underkänt. Men, det är några småsaker som jag nog ska fixa till med lite hjälp. Kan inte svetsa ihop mitt läckande avgasrör själv..

Om jag skulle dra fram lite färg och börja med postern på "riktigt"? BLÄ! Men jag måste bara, även om jag inte är så sugen på att åka dit, så ligger skolan för högt på min lista för att jag ska bara strunta i arbetsproverna. Så, nu är det bara att sätta igång!

Färg var det ja..

Ha det!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0