Inspirerad!

Inatt när jag inte kunde sova låg jag och tittade på videon jag filmade från NYC när vi  såg en dansföreställning i Times SQ. Även om den bara är 30sek och man ser knappt rörelserna så får jag gåshud. Låten, kläderna, rörelserna, ALLT! Det är så typiskt Elzbieta-koreografi så jag fick hemlängtan, där och då.

Blev så inspirerad och taggad till att göra min sista dansuppvisning till allt jag kan. Speciellt med "Hope there's someone". Vet ännu inte hur långt de har gjrot på någondera av Hope och Partypeople. Men Madde var snäll och lovade att visa mig idag. Tack!

"Hope there's someone
Who'll take care of me
When I die, will I go

Hope there's someone
Who'll set my heart free
Nice to hold when I'm tired

There's a ghost on the horizon
When I go to bed
How can I fall asleep at night
How will I rest my head

Oh I'm scared of the middle place
Between light and nowhere
I don't want to be the one
Left in there, left in there

There's a man on the horizon
Wish that I'd go to bed
If I fall to his feet tonight
Will allow rest my head

So here's hoping I will not drown
Or paralyze in light
And godsend I don't want to go
To the seal's watershed

Hope there's someone
Who'll take care of me
When I die, Will I go

Hope there's someone
Who'll set my heart free
Nice to hold when I'm tired"


Hoppas, hoppas att vi får dansa den på KK-huset! Kommer att bli så mäktigt att få höra den i hela salen. Aaah. Gåshud igen!

Nu ska jag klä på mig, slänga ihop mina grejer som ska till Bettans och sen kommer Mie och hämtar mig. Ska fika.

Ha det!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0