Morsdag

Blev Indigo igår (och Arken och Dino's en snabbis). Måste väl göra det ordentligt när jag väl var ut. Haha.

Hade en trevlig kväll ändå. Diskuterade en hel del fotografering med Emma och Malin. Beslöt att vi måste åka till Skag någon dag och fota lite. Även hurvida vi skulle (KG) söka till nästa omgång av Robinson diskuterades. Skulle vara rätt kul ändå, vi skulle ju isf ha en färdig pakt innan vi hade träffat de andra. Inte illa. Haha.

Blev hemfärd vid 3tiden. Var rätt trött och så. Fick höra en kul grej när jag var på väg hem. Hade tyvärr inte hjärta att säga att så låg landet. Utan smet iväg, hem till min säng.

Steg upp vid 10 imorse och firade mamma på morsdagen. Flagghissning, kaffe på sängen, you name it. Vände tillbaka till sängen efter en stund och somnade om. Mycket skönt.

Dagen i sig har spenderas med att städa huset och lagat middag. Trotsade regnet och grillade ute. Behövde ändå tvätta av parasollet. Ska om en stund fara till mormor med mamma och fira henne. Kunde inte komma med på den traditionella morsdagsmiddagen iår. Så det får bli senare istället.

Ska se om jag får lite gjort till mina arbetsprover ikväll, eller om de får vänta lite till. Har ingen inspiration just nu. Men, det kan kanske bli bra ändå. Ska även sätta ihop ett bildspel från usa. Så lite ska göras till idag (eller imorrn).

Ha det!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0