Nära

Nu är det nära. Ska posta allt imorrn bara, sen borde det vara på gång. Skönt! Strulade ända in till slutet, så skönt att det snart är över.

Edo kollade på min bil idag, var ingen rolig historia (förutom att jag fick låna saaben under dagen). Lutar mer och mer åt hållet att jag skickar den til skrotning. Känns trist, men vad gör jag med en bil som inte går att lita på eller som går igenom besiktningen utan att tömma plånboken på slantar? Nå. Så nu just sitter jag och kikar på lite bilar. Kanske åker och kikar på någon här i veckan?

Nä, om jag skulle ta och smörja in min kräftröda kropp efter dagens arbete ute i solen. Låter som en bra idé.

Ha det!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0