Nervöst

Usch! Nu sitter jag här på kökssoffan hemma och är nervös. Vet inte riktigt varför.. Har ju inte ens ringt än. Måste nog göra det också.

Ska ringa på två bilar som jag hittat på blocket och höra om jag får komma och kika och kanske provköra imorrn. Nervöst!

Imorrn bär det nämligen av till Stockholm för dagen. Ska besöka Grönan (om det inte är så mycket folk). Har inte varit dit sen jag var i slutet av 9an. Dvs snart 5 år sen (?). Så jag har missat en del. Suget blir inte mindre av att jag i två somrar i rad kunnat sett Grönan på avstånd från Birka. Nåja. Nu ska det bli åka av!

Idag ska jag nog inte göra så mycket. Tvätta, städa, diskutera bil med mamma, sova, jobba på TV kanske. Inte allt för mycket med andra ord. Men det är skönt det med.

Skojade med Mie igår när hon åkte med mig in till stan. Att hon skulle passa på att njuta av Nisse, för snart är han borta. För oavsett, så tänker jag inte rusta upp honom i skick för besiktning. Utan nu måste jag köpa en annan bil. Så passa på, snart är han borta. Haha.

Fick veta mera om midsommar igår. Vet inte vad jag ska säga om årets högtid. Tror nog jag tackar ja till extrajobb den dagen om erbjudandet kommer. Eller, firar med mamma som jag gjorde när jag var yngre. Måste få vara med henne lite också. Händer inte allt för ofta.

 Jag på midsommar förra året på Mies stuga. Den midsommarn ligger nog högt uppe på min top-5-lista över midsomrar. Hehe

Nej, städa och tvätta var det ja.

Ha det!

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0