Onsdag och klurigheter

Usch! Nu börjar jag tröttna på mina naglar, nu ryker de nog snart! Missar tangenter och så är de nu som då ivägen. För långa helt enkelt. Nåja, någon dag till, sen så..

Blev inget jobb idag. Skönt att få sova lite på morgonen. Tyvärr kunde jag inte inleda min sovmorgon som jag brukar (Nyhetsmorgon), för tydligen blåser det så att boxen hackar.. Jag hör halva meningar, då går det inte så bra att följa med. Nåja, såg en kul dansuppvisning där iaf. Funderar mer och mer på kvällens uppvisning. Är grymt osäker på stegen i Hope. Får se om jag är med eller inte. Tycker ju som om den dansen, men kan jag inte stegen ser det ju bara bläh ut! Så, vi får se.. Men PartyPople ska jag vara med i!

Jag som så gott som kan mina nya repliker också! Wow! Då är det bara stegen till då.. Haha

Så kvällen lär spenderas på  ÅMI. Ska nog bli kul! Sen hem en snabbis och sen mot Sviby International. Om nu min bil vill samarbeta dvs.. Den höll på att ge upp igår, men sen efter lite hlr (batteriladdare) så startar den fint igen. Förstår mig inte på den.. Jag som ska besikta den på måndag.

Om jag skulle ta tag i mina arbetsprover idag då? Eller klippa gräs? Lutar lite mer åt gräset.. Skönt att få vara ute.

Vi får se (Den som lever får se..)

Ha det!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0