Över

Ja, så var det över då. Dansen. Trodde att vi skulle vara med den 17e och dansa, men det lät lite osäkert på Elzbieta idag. Kanske bara att jag inte ska vara med.. Vi får se vad som sägs nästa vecka.

Men dansuppvisningen idag gick sådär. Apologize gick bra, men både Hope och PartyPeople gick dåligt. Men PartyPeople var grymt roligt att göra. Trots att den gick som den gick..

Idag har jag träffat Mie (blev inte av igår) och fikat. Var via Bettans Bod och kikade på om något hade sålts av mina grejer, men inte inte. Inte vad jag såg iaf.

Igår fick jag veta att min kusin ska bli pappa. Min syster meddelade beskedet. Tyvärr vet jag inte om jag ska vara glad eller inte. Är ju som det är, det där jag och barn. Men, kul! Tror att varken Dadde eller Linda kommer att bli curlingföräldrar, så jag kan nog pusta ut. Egentligen är jag rätt likgiltig inför det. Mest, "jaha".

Har nog en del bilder från dansuppvisningen, men de får också gå i en ny mapp på datorn. Men däremot ska jag få ändan ur vagnen och knåpa ihop något som jag kan visa av min bilder från USA, kanske ett bildspel?

Ha det!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0