Problem och elakheter

Kom byss på att jag har tid för besiktning nu på måndag. Ajaj.. Min bil som inte vill med livet längre.. Hur ska jag kunna förklara det för besiktningspesonalen om den inte startar? Hmm.. Måste fundera lite till

Kom på en annan sak med när jag gjrode smrgåsar. Att jag var nog lite elak häromdagen i skolan.. En tjej från klassen där jag var i våras (8år) frågade mig vilket mitt favoritdjur var. När jag inte svarade frågade hon om jag gillade hästar, varav jag svarade; "På smörgåsen". Oj. Var nog lite elakt sagt det där. Speciellt till en tjej som högst antagligen är inne i en stor hästperiod. Krossade jag hennes dröm nu? Ajaj

Men jag gillar verkligen den ryska medvursten. Den är god, och den innehåller häst. Så jag ljög inte för henne.

Om jag skulle ta tag i att prismärka lite saker igen. Kanske även ringa Kalmers?

Ha det!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0