Produktiv torsdag

Usch. Får ingen ordning på mitt sovande. Trots att jag var hur trött som helst efter ett besök på TV (inkl träning efter barnpassningen) så kunde jag inte somna! Skyller på att det är fullmåne och att den lyser in i mitt rum. Måste fundera på en sak som jag kanske ska investera; en rullgardin. Nåja, slutade i att jag somnade vid 4, efter en genomlyssning av "A rush of blood to the head".

Men trots sömnsvårigheter så har jag fått en del gjort idag. Har slipat och tvättat utemöbler och oljat in dem med. Även ena trappan har fått sig en omgång. Så nu borde saker och ting vara klart för att flyttas upp på altanen. Har öven gjort årets första rabarberkaka. Namnam. Ska låta den stå en stund till innan jag kastar mig över den. Men sen..

Imorrn är det fredag, vet inte alls vad som händer och sker den här helgen. Har inte funderat så mycket alls.. Kanske träffa Emma och Malin? Skulle nog sitta fint. Kanske gå in ett par skor? Är mera fokuserad på nästa vecka. Eller, tja sådär. Med tanke på att en kompis till mamma/dansk lärare ska bo hos oss, så vet jag inte. Men, efter onsdagen borde allt vara under kontroll.

Just nu skulle jag mer än gärna kunna göra som Bus, lägga mig och sova en stund. Men, senare istället.

Ha det!

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0