Röyksopp del 2

Ojoj. Är mycket nöjd med albumet. Lagom soft, sådär lagom sommarfeelis på det. Sådär som man lyssnar på medans man sitter ute en sval sommarkväll och umgås med de man tycker om. Sådär, "Umbra-musik" kanske? Så jo, ett bra inköp!

Så just nu är jag helt fast på "You Don't Have a Clue". Men, som sagt "Only this Moment" finns nog kvar..

"Stay or forever go. Play or you'll never know. What heaven decided, you can't deny it's all you've been waiting for"


Ska strax åka iväg och besikta bilen. Är lite nervös när jag fick veta lite mer saker om min bil.. Som att mitt luftfilter borde bytas.. Ajaj. Hoppas, hoppas! Ska hålla tummarna och sticka.

Ha det!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0