Skag och jobb

Idag har jag också varit och jobbat på Vikingaåsen. Har gått helt ok. Trots att jag har varit med de lite mer vilda ungarna i skolan. Var även där igår. Så jag börjar komma in i rytmen igen. Vet inte om jag  ska jobba imorrn. Får veta som vanligt vid 8-tiden imorrn bitti.

Idag har jag, Malin, Mie och Juanc varit ut till Skag igen. Tyvärr så blåste det rätt mycket, så det var lite knepigt att grilla. Men efter ett tag fick vi igång grillen. Så lite chokladbanan blev det nog. Namnam!

Igår fick jag veta att jag dansar varannan dag den här veckan. Måndag, onsdag, fredag och söndag (hela dagen). Så imorrn ska jag spendera kvällen på ÅMI. Fick nya repliker idag över telefon av Elzbieta. Ska nog blir kul! Ska försöka memorera.. Fredag blir det genrep inför söndagen på KK-huset, söndagen spenderar jag på KK-huset. Ska dansa både på dagen och kvällen.

        




Vi drack hallonsoda i solen (och vinden i Skag)

Nu ska jag återvända med min fulla uppmärksamhet till tvn och ESC-Semi1.

Ha det!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0