Sol ute, sol inne, sol i hjärtat, sol i sinnet.. Eller?

Har nyss bytt kläder till att gå ut och plocka lite maskrosor åt mamma. Har lite svårt att bara ligga stilla i solen. Visst, jag vet att jag har en tidning oläst någonstans. Men ändå, lite nytta kan jag nog göra.

Dansuppvisningen i onsdags gick bra. Var 16 pers i publiken, så det kändes inte som om vi hade så stor press på oss. Och nu tror jag att jag kan stgen. Eller, nästan iaf. Hade genrep igår, fick veta att jag och Lisa ska dansa en duett ute i foajén på KK-huset kl13 imorrn. Nervöst? Jepp! Men, det är ju bara Hope pch Apologize.. Så det ska nog gå bra.. Hoppas jag! Blir ju mera dans, blir nog att spendera dagen där. Tyvärr.

Gårdagens genrep blev nog som jag hade trott, mycket avslappnat och kul! Har så rolig stämning i gruppen, synd att halva gruppen slutar.. Nåja, vi ska kanske dansa något mera under sommaren. Vi får se lite. Är grymt peppad att visa PartyPeople på söndag! Speciellt när vi har övat så mycket och gjort så mycket extra, utöver själva dansen. Det är inte alla dagar man får stå och slåss med Madde.. Haha

Ikväll tror jag vi ska fira Malin. Vet inte säkert. Tyvärr så har jag lovat för längesen att jag skulle hämta hem mamma från ESC-finalen.. KL ETT INATT! Hmm. Får se hur det blir ikväll. Måste diskutera med mamma. Vet inte ens om min bil vill köra så långt.. Så fort jag kör en längre sträcka så ger den ju upp. Så kanske låna mammas då?

Nu ska jag kila ut och fortsätta med mammas maskrosor.

Ha det!

/T



Liljekonvalj på tillväxt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0