Tvättlördag

Idag har jag gjort det som borde ha gjorts för ett bra tag sen, tvättat min bil, både insida och utsida. Så nu är den iaf inte skitigare än vad den vad tidigare. Borde nog vara lite renare.. Tänkte när jag ändå fick tillbaka den från service så. Måste visa vad jag satte dit när jag kom från usa;

 Mitt snygga RedSox-B syns nu lite mer..

Precis när jag var klar med tvättningen kom Emma och Malin över på visit och åt smörgås. Åkte iväg för att äta lite och planera kvällen. Så om en stund ska vi väl dra ihop oss igen och sen lutar det mot Indigo.

Hade även en älg med kalv på besök på åkern bakom igår. Var ett tag sen jag såg en älg här runt, så det var rätt trevligt.

Ha det!

/T

(Tydligen hade halva texten försvunnit, så jag lägger in den nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0