Upp, ner, upp, ner

Usch! Jobbigt när det går sådär upp och ner. Men efter gårdagskvällen känns de ganska lagom igen. Fick köra lite bil ut till Skag, så jag var nöjd och glad. Fick även visa Bambölevik. Så nu väntar jag bara på varmare väder så man kan lägga sig där och slappa.

Tog även en "morgonpromenad" imorse. Eller, morgon och morgon, förmiddag borde väl passa bättre. Tyvärr så fick jag halvvägs skavsår och hade svårt att hålla samma fart som min kumpan. Men, det gick nog. Sen hem en sväng och in mot stan med mamma.

Hade tänkt åka lite inlines med Emma ikväll, men nu regnar det. Så det ser lite mörkt ut på den fronten. Hade tänkt spela lite Monopol med Mie senare ikväll, men jag hittar inte henne. Så än så länge är kvällen rätt öppen för min del. Hmm?

Nä, får nog ta och gör något nu. Hittade mina akvarellfärgpennor häromdagen. Så kanske måla lite med dem och se The Simpsons? Jepp, det låter fin-fint!

Ha det!

/T

Kommentarer
Postat av: Mie

Jag var i Tumba och telefonen var på Grönan!

2009-05-25 @ 16:21:42
URL: http://sjuhelsikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0