Valborg

Hemma igen. Vet inte vad jag ska säga om Valborg drekt.. Den blev helt enkelt inte som jag hade hoppats.

På vägen ut till Eckerö brakar min bil ihop, igen. Utan ström. Lyckas med starthjälp av ngn granne ta oss visare till Berghamn för att ta bussen. Väl på bussen så är den packad till bredden i båda benämningar.. Dagen därpå försover jag och Matte oss till forsränningen som jag lovade att gå på för att Emma var med. Men tji, tji. Går iväg till Ekonomikumparken efter ett tag och träfar både den ena och den andra. Där slutar dagen för mig. Arg som ett bi är jag sen några timmar senare när det går upp för mig vad som har hänt.

Gårdagen blev lugn. Glodde på dålig film och träffade Gustav och åt glass. Var så längesen vi träffades, så det var en positiv sak här under helgen..

Nu ska jag försöka bege mig till Hammarland och se om min bil vill komma hem utan hjälp från bärgningsbilen.. Vi får se. Tycker inte att saken kan bli värre just nu.

Ha det!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0