Jag lever!

Men gillar inte hur de har stuvat runt här på sidan när man har loggat in. Men, det är väl som med allt annat. Bara en vanesak.

Vibrännbollen förlorade vi, tyvärr. Det värsta vara att vi förlorade med bara 3 poäng. Gissar på att domarna var mutade (eller att de bara var från JFS). Hade riktigt kul ändå, men trist att inte vinna. Fick se Sundsvall från ovan sen när vi gick hem, för vi var och spelade på Norra Berget. Då borde man ha haft kameran med sig. Efter brännbollen gick vi till Ullis och pratade, tänkte först gå till kåren med sen blev jag trött och gick hem.

Igår hade vi datagenomgång och fick även blörja jobba lite. Försökte även beställa böcker, men det gick inte när jag fortfarande inte har fixat ett svenskt personnummer. Fan vad allt ska krångla! Men jag har fått mitt internet nu.

Gårdagen bestod sen av ölolympiad vid Sidsjön. Var rätt kul och gick väl sådär. Många roliga tävlingar och kul att vi inom Committ (vissa delar) börjar få en bra sammanhållning! Efter sista tävlingen gick vi iväg till Max och sen hemåt.

Idag är jag ledig. Eller, jag har självstudier, men jag har som sagt inga böcker. Har Fixarmässa kl.14 på Kåren. Kanske kan fixa svenskt personnummer då?

Imorrn blir det minisittning med Committ, black and white. Tyvärr så ska vi vara vita (grafiker). Men jag tror inte att jag ändå skulle vilja vara InfoPR iår.. Skulle nog ha fått nog redan första dagen isf med klassen. Haha.

Nej, nu ska jag äta frukost. Sen börja städa och renskriva från tisdagens föreläsning (har fortfarande inte hunnit).

Ha det!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0