Lördag

Hade egentligen uppdraget igår i nollningen. Men ingen orkade gå. Så det fick vara. Satt hos Jenny och förfestade istället. Men det blev en lugn kväll för min del. Har storsittning ikväll så. Dessutom hade jag tvättid kl11. Så lika bra att masa sig isäng tidigt och upp tidigt på det.

Just nu regnar det här, inte så kul om det regnar ikväll. Med tanke på att jag ska spraya halva håret svart.. Vill inte komma fram till kåren och sittningen med en massa färg rinnandes längs med axeln. Speciellt inte missfärga min inköpta päls.

Borde kanske ta och städa och läsa lite inför tentan. Går sådär.. Försökte läsa lite i tvättstugan. Men tja..

Imorrn kväll är det slut på ensamheten här i lägenheten! Woho!

Men först storsittning på kåren.

Ha det!

/T

Kommentarer
Postat av: Mie

Cruella De Vil?

2009-09-12 @ 19:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0