Pubrundan

Hade pubrunda igår. Var riktigt kul! Tog inte så många bilder. Har några, men inte så bra. Får se. Kul att alla var med och klädde ut sig så pass mycket! Hade en bra kväll, så länge det varade. Blev för min del en rätt tidig kväll, men det var skönt det med!

Idag ska jag ta och städa lite. Ska ha middag här hos mig med min nollningsgrupp. Vi ska bjuda faddrarna på middag som tack för nollningsveckan och som tack för deras middag. Kan bli rätt kul.

Är fortfrande rätt trött, men kunde inte sova mera kände jag. Så lika bra att stiga upp! Fick en av bilderna på mig och Edo idag. Rätt bra, förutom att jag ser lite purken ut. Men, det går nog bra ändå.

Nej, om jag skulle ta tag i städningen?

Ha det!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0