ensam på slutrakan

Ja, lite så känns det just nu. Lite mindre än två veckor kvar innan uppsatsen ska vara inlämnad för sista handledningen. Ungefär två veckor till hemfärd för jullov/hemtenta över julen. Så nu börjar slutet närma sig, fortare än jag egentligen vill. Men, det är bara att kämpa på så blir det nog till något bra.

Mamma for nyss hem efter en mycket trevlig helg med mat, julklappar, pepparkakor, knäck och julprydnader. Har mina aningar om vad jag kommer att få i julklapp, och jag är mer än nöjd. Har även hittat en julklapp till Edo (och mig på samma gång). Gäller bara att fundera lite på priset och hur jag får in den i bilen en sväng.

Känner mig fortfarande lite stressad över uppsatsen, men bara vi får våra intervjuer bokade så borde det släppa. För det är där stora delar av stressen sitter just nu. Sen kanske sömnen kan återvända. Håller tummarna!

Ha det!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0