funderingar

Gårdagen blev en lång dag. Skulle träffa en tjej från kommunen på skolan lite före 9 för att få lite bilder till boken. Så det var bara att stiga upp och masa sig iväg dit. Sen fick jag äntligen mina Stallhagen flaskor, så nu har jag något att jobba med. Vilket underlättade en hel del igår.

Under dagen hanns det även med en långfika/stor fredagsfika med delar av klassen. Rullade därifrån efter att jag hade måkat in halva afternoon-tea buffén. Blev sen middag som även den intogs på skolan. När klockan slog 22 tyckte jag att det var nog. Då orkade jag inte sitta i skolan mer.



13 timmar i skolan är nog mitt rekord hittills. Men, jag har en känsla av att det kommer att bli slaget någon gång under våren.

Idag funderar jag på om jag ska sitta hemma och jobba istället för att gå till skolan. Tror det skulle vara skönt att få sitta hemma lite.

Bara jag masar mig en sväng ner till Friskis. För nu har armarna vilat tillräckligt för att orka med en till omgång.

Ha det!

/T

Kommentarer
Postat av: Tove

Tack för trevligt fredagsfika igår! Jag gjorde en lista på min blogg, och så skulle man be några andra skriva samma lista -jag ville att du skulle skriva lite :) Om du hinner mellan skolpassen ;)

2012-02-18 @ 13:29:49
URL: http://ensallsyntfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0