boken

Idag blev det en jobba-hemmifrån-dag. Blåser såpass mycket och jag är rätt slö. Så lika skönt att få jobba hemmifrån. Att kunna sitta hemma och lyssna på webbradio och redigera boken i mina mjukisar.

Har gjort om min bok, eller jag har gjort om formatet. Vet inte om jag är nöjd eller inte. Känns som om jag borde lägga till något, men jag vet inte vad. Just nu skulle jag nog behöva lägga till lite med tanke på att den bara är 102 sidor. Måste ha lite till så att det blir lite tyngd och tjocklek bakom den. Blir lite lättare att binda och fixa om den är lite tyngre.

Har en del saker kvar på listan över "att-göra". Borde göra om min portfolio och bloggen så att de båda passar ihop. Men, jag vet inte hur. Det där med inspiration.. Även om senaste numret av Cap&Design trillade genom brevinkastet igår så finns inte inspirationen där. Portalen ska också göras och PIDA måste fixas till. Men, jag måste vänta tills Roland skriver ut blått igen. För jag vill inte ha den lila igen.

Såhär såg min första skiss ut till PIDA-tävlingen.



Blev lite klipp och klistra pga fel färg från skrivaren. Men, det är som sagt en skiss.

Nu ska jag fortsätta med boken och fundera på vad jag kan göra för att den ska bli fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0