så gott som

Idag kl 17 ska PIDA lämnas in. Eller, det man vill tävla med ska lämnas in. Så för min del blir det en skissartad sak. Detta pga vår storformatsskrivare Roland inte ville skriva ut blå färg igår. Allt jag fick ut var lila-brunt. Vilket skulle ha fungerat i andra sammanhang, men inte nu när det var en sjökort som skulle vara blått.

Men, efter lite klipp och klistring fick jag ihop det. Så nu gäller det att skriva texten med koncept, idé, målgrupp etc och lämna in. Sen ska jag fokusera på morgondagens tenta.

Efter imorrn kan jag stryka några grejer från uppgiftslistan för den här kursen;
tentan
gdh-uppgiften
pida-skissen

Då är det bara kvar;
boken
pida (den riktiga versionen)
portalen
portfolion

Men det är imorrn. Innan dess måste jag plugga, en hel del.

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0