söndag

Trots att jag inte har gjort så mycket när jag har varit hemma så är jag ändå rätt trött. Är väl den där borttryckta tröttheten som kikat fram och vill ta plats? Sen kan det lite bero på gårdagskvällens eskapader med PartyAlias, gott sällskap och mycket dans. Men bara lite grann.

Är underbart skönt att få vara hemma lite. Även om skolan lider en del då jag inte riktigt pluggar så mycket som jag har tänkt, så är det värt det! För jag behöver få ta det lite lugnt. Få sova länge och breda ut mig i vår soffa.

Imorrn vankas det återfärd till Sundsvall. Men först ska jag via skattebyrån och ams. Sen borde jag kunna återvända till Sundsvall som en lugn och glad person. Redo att jobba järnet inför sista handledningen med PIDA.

Men det är imorrn. Idag vankas det söndagsmiddag och pormenad. Har hunnit med att se målgången av Vasaloppet och ätit kakbuffé på Havtorn också. Mycket trevligt!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0