trött

Sitter och ritar av ett sjökort till PIDA-uppgiften. Hoppas på att det blir som jag vill. Har suttit för länge med det för att slänga det. Så nu måste det vara med på något sätt.

Imorrn ska jag få åka hem på snabbvisit till Åland. Eller, snabb och snabbvisit blir ju ändå tre dagar. Men för mig känns det som snabbvisit. Hinner ju ändå inte med så mycket som jag skulle vilja. Men, men. Får försöka suga in så mycket som möjligt.

Kommer nog kännas lite konstigt att lämna klassrummet för några dagar. Att inte gå hit på några dagar kommer att kännas konstigt. Men samtidigt så kanske det är bra. Man kan inte sitta här hela tiden. Även om det skulle behövas.

Nej, nu ska jag rita lite till innan jag äter middag och beger mig på jobb.

Ha det!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0